Verkkokaupan usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät Food Market Herkun verkkokaupan usein kysytyt kysymykset.

Tilaaminen

  • Miten tilaan?

Tilaaminen tapahtuu kauppa.foodmarketherkku.fi sivujen kautta. Valitse haluamasi tuotteet ostoskoriin, haluamasi toimitustapa ja toimitusaika. Me keräämme ja tuomme ostoksesi sinulle. Verkkokauppa on beta versio joten arvostamme palautettasi verkkokaupan toimivuudesta.

  • Voinko muokata tilausta?

Kyllä voit. Saat tilausvahvistuksessa linkin mitä kautta pääset muokkaamaan tilausta. Voit muokata tuotteita, tilausaikaa tai peruuttaa tilauksen.

  • Minulla on S-tunnus, voinko käyttää sitä?

Tällä hetkellä tilaaminen tehdään kirjautumattomana, kehitämme rekisteröitymistä parhaillaan.

  • Mitä tilaaminen maksaa?

Tuotteet maksavat saman verran kuin myymälässä keräilyn hetkellä. Kotiinkuljetus on alkaen 9,90 €, noutopalvelu alkaen 5,90 €.

  • Mikä valikoima on tilattavissa?

Keräily tapahtuu Food Market Herkku-toimipisteissä, käytössäsi on koko keräävän kaupan valikoima.

Maksaminen

  • Miten maksan tilaukseni?

Voit maksaa tilauksen verkkomaksuna tai toimituksen yhteydessä kuljettajalle.

  • Miten verkkomaksu toimii?

Verkkomaksu tapahtuu korttimaksuna, voit valita joko debit- tai credit puolen. Verkkomaksuissa käy myös Stockmann Mastercard. Verkkomaksua on helppo käyttää, sinun tarvitsee syöttää kortin tiedot vain kerran. Voit tehdä tilauksen 30 päivän päähän tulevaisuuteen.

  1. Rekisteröimme tilaushetkellä kortin tiedot ja varmennamme ne pankkisi määrittelemällä tavalla (yleisimmin verkkopankkivarmennus). Kortillesi ei tehdä tässä vaiheessa lainkaan katevarausta.
  2. Voit muokata tilaustasi normaalisti tilausvahvistuksessa saamasi linkin kautta. Muokkausten yhteydessä sinun ei tarvitse syöttää kortin tietoja uudestaan.
  3. Tilauksen jälkeen teemme lopullisen veloituksen kortille. Veloitus on aina kerättyjen tuotteiden summa.
  4. Bonus rekisteröidään maksun yhteydessä

Verkkomaksu on toistaiseksi mahdollista niille tilauksille missä halutaan rekisteröidä S-Ryhmän Bonusta. Saadaksesi Stockmann pisteet, valitsethan maksun toimituksen yhteydessä.

  • Tilaan yritykselle, miten toimin?

Yritykset voivat maksaa laskulla, kysy ohjeet laskutussopimuksen tekemiseen asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu.ruoka@sok.fi. S-Business ei käy toistaiseksi maksuvälineenä verkkomaksussa.

Toimittaminen

  • Minne voin tilata?

Toimitusalueina ovat tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla Helsinki, Espoo, Vantaa ja Kauniainen pois lukien saaristoalueet. Noutopisteen löydät Food Market Herkku Keskustasta, Tapiolasta sekä Turusta.

  1. Miten saan tietoon tarkan toimitusajan?

Saat toimituspäivän aamuna tekstiviestillä tarkennetun arvion.

  1. Voinko seurata kuljetuksen etenemistä?

Kyllä, voit seurata kuljetuksen etenemistä noin 15 minuuttia ennen arvioitua saapumisaikaa. Saat vahvistusviestissä linkin seurantaan.

  1. Mitä jos kuljetus myöhästyy?

Kuljettajamme on yhteydessä sinuun etukäteen.

Tuotteiden kerääminen ja laatu

  • Miten tuotteiden laatu on varmistettu?

Keräämme vain parasta laatua, henkilökuntamme on koulutettu huippulaadukkaaseen keräilyyn.

  • Mitä jos en ole tyytyväinen tuotteiden laatuun?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin hyvitämme asian sinulle.

  • Mitä jos tuote puuttuu?

Saat itse päättää, korvaammeko tuotteita vai ei. Mikäli olet sallinut korvaamisen, korvaamme vastaavalla tuotteella. Olemme sinuun tarvittaessa yhteydessä. Voit myös tuotekohtaisesti lisäohjeita keräilyyn.

  • Miten punnittavat tuotteet veloitetaan?

Lopullinen hinta määräytyy todellisen painon ja hinnan mukaan. Maksat aina vain kerätyistä tuotteista.